خرید گوشت سیاه مرغ ابریشمی بصورت بسته بندی

گوشت مرغ ابریشمی نوعی گوشت سیاه است که دارای خواص درمانی متعدد می باشد و این روزها با استقبال گسترده مردم مواجه گردیده و بصورت بسته بندی شده و کیفیت عالی به خریداران عرضه می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

گوشت مرغ و ماهی دریایی یک محصول پروتئینه پرمصرف، محبوب، همه کاره و پرطرفدار است که امروزه فروش بسیار بالایی را به خود اختصاص داده و در بازار تجارت گوشت حرف اول را می زند.

این گوشت در چندین نوع مختلف وجود دارد یعنی از مرغ هایی با انواع نژاد های گوشتی بدست می آید که یکی ازین نژادها مرغ های سیلکی یا ابریشمی هستند و گوشت شان بعنوان گوشت سیاه در بازار عرضه می شود.

گوشت مرغ سیلکی

مرغ های سیلکی در اصل نوعی از مرغ های تزئینی هستند اما به خاطر گوشت منحصر بفردشان در راستای تولید گوشت پرورش می یابند. گوشت سیاه و منحصربفرد این مرغ ها خواص زیادی هم دارد ولی چیزی که باعث شده همه بدان روی آورند رنگ خاص این گوشت است.

گوشت و تمامی بافت های موجود در مرغ های سیلکی حتی استخوان ها سیاه رنگ هستند و به جز خون مابقی اعضای داخلی بدن بدین رنگ در آمده است و این رنگ ذلیلی بر فروش بالای گوشت است بطوریکه امروزه مراکز متعددی به ارائه گوشت بسته بندی شده مرغ سیلکی نموده اند و بهترین محصولات را تولید و توزیع می نمایند.

ارزش غذایی گوشت سیاه مرغ بالاست و پروتئین در آن به وفور یافت می شود و در عین حال کلسترول و چربی کمی هم دارد بنابراین مصرفش در سن بالا و برای بیماران قلب و عروق مجاز است و حتی سالمندانی که از مصرف گوشت منع شده اند می توانند این نوع گوشت را مصرف کنند.

امروزه استفاده از پای مرغ کیلویی به دلیل خواص زیادی که دارد بسیار افزایش پیدا کرده و اکث افذاد در سوپ از آن استفاده می کنند.

خوب است بدانید که مرغ های سیلکی نه تنها از نظر تولید گوشت مورد توجه قرار گرفته اند بلکه به علت زیبایی چشمگیر و ویژگی های خاص شان هم نوعی پرنده زینتی به حساب می آیند و حتی بخاطر حس مادی بسیار تشدید شده گهگاه بعنوان مرغ های مادر استفاده می شوند یعنی آنها نوعی ماشین جوجه کشی زنده هستند و می توانند از تخم و جوجه جا به نحو احسن نگهداری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.