فروشگاه عرضه کننده بهترین گوشت مرغ منجمد

فروشگاه های عرضه کننده گوشت و فرآورده های گوشتی انواع مختلفی از بهترین محصولات را عرضه می دارند که گوشت مرغ درین بین جزو پرفروش ترین فرآورده هاست و با بهترین کیفیت بصورت منجمد عرضه می گردد.

گوشت مرغ منجمد و گوشت بوقلمون بدون استخوان محصولی ست که امروزه هم در نوع وارداتی برزیلی و هم در نوع صادراتی ایرانی در بازار ارائه می گردد.

گوشت مرغ بطور کلی محصولی است که چه بصورت منجمد و چه بصورت گرم مورد استفاده عموم قرار گرفته و محبوبیت خاصی دارد زیرا ازین گوشت در طبخ چندین غذای مختلف استفاده می شود و به قول معروف نوعی گوشت همه کاره است که با آن می توان هرنوع غذایی را پخت.

مراحل تولید گوشت مرغ از ابتدای پرورش تا انتها و بسته بندی

گوشت مرغ درحال حاضر در کشور بوسیله بزرگترین مراکز نگهداری مرغ تولید می شود که در برخی ازین مراکز تمام مرحله های تولید گوشت از ابتدا تا انتها یعنی بسته بندی و انجماد هم صورت می گیرد.

اولین مرحله در تولید این گوشت همه کاره ای ناست که جوجه های گوشتی برای پرورش به مرکز وارد می شوند و در سالن های پرورشی رشد می یابند بدین صورت که از تغذیه خوب و استارتر بهره مند می گردند سپس با دریافت افزودنی ها، مکمل ها، آنتی بیوتیک ها و دیگر شرایط پرورشی مساعد وزن اضافه می کنند.

جوجه ها بعد از رسیدن به سن خاصی یعنی حدود سه هفتگی وارد بخش دیگری از سالن پرورشی می شوند که در این بخش طیور با دان های خاصی تغذیه می شوند و دیگر خبری از استارتر نیست بلکه از دان هایی با پروتئین بیشتر استفاده می کنند.

استفاده از دان اعلا و همچنین بهره مندی از بهترین تجهیزات پرورشی در سالن پرورش با یکدیگر باعث می شوند مرغ ها به منابعی سرشار از گوشت تبدیل شوند و گوشتی با کیفیت عالی تولید نمایند.

در مراحل بعدی وقتیکه مرغ ها آماده کشتار شدند به بخش کشتارگاه فرستاده می شوند که ای نبخش در برخی مراکز وجود ندارد و برخی دیگر از فارم های بزرگ خود دارای کشتار گاهند.

در کشتارگاه هم مراحل مختلفی را مرغ ها طی خواهند کرد مثلا از چندین اتاق عبور می کنند که اتاق های پرکنی، خارج ساختن محتویات، ذبح یا پوست کنی برخی ازین بخش ها می باشند.

در پایان هم گوشت ها بر حسب نیاز برش می خورند و منجمد می شوند یعنی اگر بازار نیاز به گوشت منجمد داشته باشد، گوشت ها به تونل انجماد رفته و بصورت یخ زده عرضه می شوند و اگر بازار به فیله یا ران و بال تفکیک شده نیاز داشته باشد، گوشت ها بدین شکل برش خورده و ارائه می گردند.

ناگفته نماند که گوشت سفید مرغ نوعی گوشت کم چربی و کم کلسترول است که صرف نظر از کیفیت ظاهری و طعم خوبش دارای خواص و ارزش تغذیه ای بالایی ست و ترکیبات عالی دارد به همی نخاطر مصرفش به هر فردی در هر سنی توصیه می شود.
در این راستا نیز فروشگاه های عرضه کننده محصولات گوشتی بهترین گوشت مرغ و گوشت بوقلمون اصفهان را که در فارم های داخلی تولید شده اند ارائه می نمایند البته این فروشگاه ها عرضه کننده گوشت مرغ برزیلی هم هستند یعنی گوشت های وارداتی که در بهترین درجه کیفی از برزیل وارد کشورمان شده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.