قیمت روز بهترین گوشت مرغ ارگانیک

گوشت مرغ ارگانیک و بدون آنتی بیوتیک محصولی بسیار سالم از فرآورده های پروتئینه می باشد که با بهترین شیوه های استاندارد تولید می گردد و با قیمت روز در بازار بفروش می رسد.
گوشت مرغ محصولی بعمل آمده از مرغ های پرورشی می باشد که بیش از هشتاد درصد شان به شیوه صنعتی تهیه می گردند و همانطور که می دانید در صنعتی تنها رشد سریع مرغ ها مورد توجه قرار می گیرد و در این راستا از آنتی بیوتیک ها استفاده می کنند در نتیجه گوشت این مرغ ها غیر ارگانیک است و اگرچه برای سلامت مصرف کنندگان تهدیدی ندارد ولی بیشتر مردم به مصرف گوشت های غیر آنتی بیوتیک یا ارگانیک روی می آورند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

گوشت ارگانیک مرغ

امروزه با وجود حجم فراوانی از محصولات گوشتی صنعتی و آنتی بیوتیک دار بحث ارگانیک بودن یا غیر ارگانیک بودن برخی از محصولات گوشتی مطرح شده است و عموم مردم به دنبال فرآورده هایی هستند که بصورت طبیعی، سنتی و بدون آنتی بیوتیک بعمل آمده باشند یا در اصطلاح ارگانیک باشند.
با این وجود برخی از مراکز پرورش طیور به نگهداری مرغ ها بصورت سنتی اقدام نموده اند و گوشت ارگانیک مرغ را تولید می نمایند اما باز هم درصد بیشتری از گوشت های موجود در بازار از نوع صنعتی و غیر ارگانیک است با این حساب تقاضای این گوشت های ارگانیک در بازار بسیار زیاد است.
در حال حاضر گوشت مرغ ارگانیک بوسیله شرکت هایی همچون زربال در کشورمان تولید می شوند که تحت عنوان گوشت مرغ سبز بفروش رسیده و بعنوان ارگانیک ترین محصولات پروتئینه شناخته می شوند.
اغلب محصولات گوشتی که در این نوع هستند هم اکنون با قیمت روز در بازار ارائه می شوند و با بهترین شیوه ها فرآوری می گردند.
منبع: خوراک دام و طیور ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.