بررسی تقاضا مردم برای استفاده از ظروف یکبار مصرف کاغذی

افزایش تقاضا برای بسته های یکبار مصرف در رستوران های خدمات سریع برای جلوگیری از نشت یا ریختن نوشیدنی ها، تقاضای بازار لیوان کاغذی را در آینده ایجاد خواهد کرد. گسترش نوشابه ها و فست فودها در نتیجه سبک زندگی پرمشغله بسیاری از شهرهای کشورهای توسعه یافته منجر به افتتاح رستوران ها و کافی شاپ های جدید فست فود شده است. این روند در کشورهای در حال توسعه به آرامی در حال افزایش است.

آسیب های زیست محیطی ناشی از شیشه های پلاستیکی باعث شده است که سازمان های مختلف استفاده از لیوان کاغذی و سفره یکبار مصرف کاغذی را به دلیل طبیعت دوستدار محیط زیست ترویج دهند که تأثیر مثبتی بر بازار جهانی لیوان کاغذی داشته است.

علاوه بر این، به دلیل افزایش آگاهی بهداشتی و بهداشتی، مصرف‌کنندگان لیوان های کاغذی دور ریخته شده را ایمن‌تر از لیوان‌های غیرقابل بازیافت می‌دانند، زیرا در طول فرآیند تولید در معرض حرارت بالا قرار می‌گیرند که باکتری‌ها را از بین می‌برد و محصول را تقریباً استریل می‌کند. با این حال، در دسترس بودن مواد جایگزین ارزان قیمت، مانند استایروفوم، پلاستیک و لیوان‌های کاغذی، خطری جدی برای فروش لیوان‌ها در سراسر جهان به همراه دارد.

تقاضای لیوان کاغذی و بشقاب یکبار مصرف کاغذی در طول اپیدمی COVID-19 افزایش یافت زیرا کافی‌شاپ‌ها و ایستگاه‌های خدمات مواد غذایی مجاز به استفاده از فنجان‌های یک بار مصرف برای کاهش خطر عفونت با فنجان‌های غیرقابل استفاده مجدد شدند. در حالی که آفت لیوان های یکبار مصرف به دلیل افزایش تحویل آنلاین غذا به طور فزاینده ای محبوب شد و استفاده از لیوان کاغذی چای دار برای اطمینان از بهداشت و حداقل لینک های تحویل مطرح شد.

بسیاری از فست‌فودهای زنجیره‌ای از مشتریان خواسته‌اند که در طول همه‌گیری ظروف خود را بیاورند، زیرا سفارش‌ها فقط به تحویل محدود می‌شدند. افزایش مصرف لیوان کاغذی منجر به تولید مقدار زیادی زباله جامد شد و زیرساخت های بازیافت را تحت فشار قرار داد.

لیوان کاغذی یکبار مصرف و  به طور گسترده ای به عنوان ظروف نوشیدنی های سرد و گرم مانند چای، قهوه، نوشیدنی های سرد، قهوه سرد، چای سرد، ماست و بستنی استفاده می شود. در حال حاضر، بیش از نیمی از لیوان های کاغذی برای نگهداری نوشیدنی های گرم و بازار مواد غذایی استفاده می شود. به صورت فراگیر، آنها به طور گسترده به عنوان ظروف قهوه و چای استفاده می شوند و تقریباً نیمی از کاربردهای جهانی را تشکیل می دهند. غذاها و نوشابه ها دومین رده کاربردی بزرگ هستند.

  • نابع:
    1. Paper Glass Market
  • تبلیغات: 
    1. دفتری که برگه های آن تغییر اندازه می دهند
    2. فوتبالیست معروفی که برای پسرش هدیه چند میلیاردی خرید!
    3. ساخت مداد با استفاده از ذغال بجای چوب
    4. پسر بچه ای با استفاده از ساعت مچی خود ثروتمندترین آدم دنیا شد!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.