عرضه گوشت تازه و سالم مرغ ارگانیک

گوشت مرغ ارگانیک یک گوشت سالم و مغذی است که بصورت تازه عرضه شده و با بهترین درجه کیفی ارائه می شود و در بین حجم گسترده ای از گوشت های حاوی آنتی بیوتیک، طرفداران زیادی دارد.
گوشت مرغ گوشتی است که امروزه بیشتر بصورت صنعتی یا ماشینی تولید شده و با استفاده از شیوه های خاصی تولیدش بیشتر می شود که یکی ازین شیوه ها استفاده از هورمون رشد یا آنتی بیوتیک هاست.
با استفاده ازین داروهای مجاز مرغ های سفید صنعتی یا ماشینی، در مرغداری ها زودتر از موعد رشد می کنند و به وزن کشتار می رسند و در صورت عدم استفاده از این داروها احتمال ابتلا به بیماری یا کمبود وزن در آنها بیشتر خواهد شد ولی این بدان معنا نیست که عدم مصرف دارو های مجاز تولیدات را با کاهش بسیار زیاد مواجه سازد.
اگرچه این داروها رشد مرغ ها را سرعت می دهد و باعث می شود که گوشت مرغ در یک سال بصورت چند برابر تولید شود اما یک عیب بزرگ دارد و آن هم اینکه گوشت شان بعنوان گوشت غیر ارگانیک شناخته می شود و بنا بر عقیده برخی متخصصان وجود داروها و هورمون ها موجب بدکارکردی برخی اندام های بدن انسان شده و مصرف گوشتی که در آن این داروها وجود دارد موجب بروز اختلالات رشدی در آینده می شود اما هیچگاه این قضیه بصورت رسمی ثابت نشده است و این گفته ها دلیلی بر خطرناک بودن گوشت مرغ صنعتی نیست.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

گوشت ارگانیک

گوشت هایی که چنین داروهایی در بافت های شان دارند اغلب تحت عنوان گوشت مرغ هورمونی یا آنتی بوتیکی عرضه می شوند اما امروزه درصد کمی از گوشت های موجود در بازار از نوع ارگانیک و بدون آنتیبوتیک می باشند که بعنوان گوشت غیر هورمونی عرضه می شوند.
گوشت های ارگانیک نسبت به گوشت های صنعتی از طعم واقعی تری برخوردارند و مشتریان اعتراف کرده اند که طعم این گوشت ها بهتر از گوشت های هورمونی می باشد.
گوشت های سالم ارگانیک مرغ امروزه با نام گوشت سبز بصورت تازه عرضه می شوند و با استفاده از راهکار های ویژه گوشت شان بصورت کاملاً ارگانیک فرآوری می گردد و طی رشد از غذایی کاملا ارگانیک استفاده می کنند.
منبع: خوراک دام و طیور ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.