فروشگاه عرضه کننده گوشت ارگانیک مرغ

گوشت ارگانیک مرغ امروزه توسط فروشگاه های عرضه کننده محصولات پروتئینه ارائه می گردد و می توانید بصورت اینترنتی نیز این کوشت های بدون آنتی بیوتیک را خریداری کنید.
گوشت ارگانیک گوشتی است که از اولین مرحله تولید بدون دریافت آنتی بیوتیک بعمل آمده باشد و مواد شیمیایی یا داروهای رشد به هیچ وجه در فرایند رشد طیور و دام ها دخالت نداشته باشند.
امروزه گوشت مرغ بصورت کاملا ارگانیک بعمل می آید و با بهترین درجه کیفی توسط فروشگاه های معتبر عرضه کننده گوشت ارائه می گردد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

گوشت ارگانیک مرغ

مرغ هایی که گوشت شان بعنوان ارگانیک عرضه می شود از همان روزیکه سر از تخم در آورده اند از استارتر های ارگانیک تغذیه نموده اند و تا زمان کشتار هیچ داروی شیمیایی دریافت ننموده اند.
این مرغ ها حتی برای تغذیه از دان هایی مصرف نموده اند که گیاهان تشکیل دهنده دان ها نیز بصورت ارگانیک کاشته و فرآوری شده اند بعنوان مثال یک دان مرغوب با استفاده از کنجاله و سبوس و دیگر غلات تولید می شود، حال اگر گندم موجود در دان از آفت کش ها دریافت کرده باشد و بصورت غیر ارگانیک بعمل آمده باشد باعث می شود که مرغ گوشتی غیر ارگانیک داشته باشد به همین خاطر است که در پرورش مرغ ها بصورت ارگانیک تمامی دان ها بصورت ارگانیک تولید می گردند.
کنجاله ها اگر از دانه های روغنی ای تهیه شده باشند که این دانه ها بصورت ارگانیکبعمل آمده باشند، دان بدست آمده از آنها نیز ارگانیک خواهد بود پس اگر مرغ آنتی بیوتیک دریافت نکرده باشد باز هم این احتمال می رود که گوشتش غیر ارگانیک باشد.
در این راستا برخی مراکز با بهترین شرایط مرغ ها را پرورش می دهند و گوشتی ارگانیک تولید نموده و بدست مشتریان می رسانند و تحت عنوان گوشت سبز یا ارگانیک این محصولات را بفروش می رسانند.
منبع: خوراک دام و طیور ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.