طراحی یخچال ویترینی خوابیده که توسط تلفن همراه قابل تنظیم است

دنیای یخچال و فریزرهای تجاری بسیار وسیع است، انواع مختلفی از واحدها، سیستم های تبرید پیچیده و درب های مختلف وجود دارد که هر کدام هدف خاصی را انجام می دهند.

این راهنمای خرید به شما کمک می کند تا تحقیقات ارزشمندی را در مورد تمام تبریدهای تجاری انجام دهید تا بتوانید با اطمینان در تجهیزات مناسب برای تجارت خود سرمایه گذاری کنید.

یخچال ویترینی خوابیده کاربردهای زیادی در فروشگاه های بزرگ مواد غذایی دارد.

یکی از متداول ترین سوالاتی که ما می پرسیم این است که “آیا نمی توانم فقط از یک یخچال یا فریزر خانگی استفاده کنم؟” پاسخ کوتاه این است که خیر.

اگرچه لوازم خانگی ممکن است ارزان تر باشند، اما مقررات ایجاب می کنند که از تجهیزات تجاری تایید شده استفاده کنید.

مهمتر از همه، تجهیزات مسکونی (از جمله یخچال) می توانند بیمه نامه ها را باطل کنند.

قبل از شروع تحقیق در مورد برندها و دریافت امتیاز قیمت، ابتدا باید نیازهای اولیه را شناسایی کنید: آیا مواد غذایی فله ای را در آشپزخانه ذخیره می کنید؟ آیا قصد نمایش و فروش محصولات را دارید؟ آیا این زیر میله می رود؟ آیا به یک اتاق جداگانه برای یخچال نیاز دارید.

در صورتی که نیاز به ادعای بیمه داشته باشید، اگر یک قطعه تجهیزات غیرتجاری در محل کسب و کار شما پیدا شود، می توانید از شما رد شود.

این هزینه بسیار زیادی برای صرفه جویی در هزینه های اولیه است.

ثانیا، تجهیزات تجاری برای این کار ساخته شده است، اکثر تولید کنندگان محصولات خود را با دقت طراحی می کنند تا نیازهای آشپزخانه های پرتقاضا را برآورده کنند.

آن‌ها قطعات نوآورانه‌ای ساخته‌اند که در برابر سایش مقاومت می‌کنند، در محیط‌های گرم کار می‌کنند، دماهای ثابتی را حفظ می‌کنند و استانداردهای NSF، HACCP و سایر استانداردهای ایمنی مواد غذایی را حفظ می‌کنند.

Ace Mart گزینه‌های تجهیزات تجاری زیادی با قیمت‌های رقابتی دارد، بنابراین می‌توانید قطعه مناسب را با قیمتی متناسب با بودجه خود تهیه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.