عرضه گوشت مرغ بدون آنتی بیوتیک زربال

گوشت مرغ زربال محصولی بعمل آمده از مرغ های پرورشی سالم است که بدون آنتی بیوتیک رشد یافته اند و توسط شرکت طربال به بازار عرضه می گردند.
گوشت مرغ بدون آنتی بیوتیک محصولی است که در طی پرورش مرغ ها هیچ نوع آنتی بیوتیک یا محرک رشدی در قالب افزودنی دان دریافت ننموده است و از نظر سلامت در بهترین وضعیت قرار دارد. این نوع گوشت امروزه در حد محدودی در کشورمان تولید و توزیع می گردد چراکه ورود مرغ ها به صنعت تولید گوشت و پرورش شان با شیوه های صنعتی سوددهی بیشتری برای پرورش دهندگان دارد به همین علت مراکز کمی وجود دارند که مرغ ها را با شیوه سنتی پرور می دهند و از آنتی بیوتیک استفاده نمی کنند.
یکی از معدود شرکت هایی که در حال حاضر به تولید گوشت بدون آنتی بیوتیک مشغول است شرکت زربال می باشد که قدمت و سابقه ای دراز و درخشان دارد و در امر تولید این محصولات سالم و مقوی تجربه فراوانی کسب کرده است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

گوشت بدون آنتی بیوتیک زربال

گوشت های مرغی که تحت عنوان گوشت بدون آنتی بیوتیک در بازار های ایرانی ارائه می شوند بیشتر از شرکت زربال عرضه می شوند چراکه این شرکت از تولید کننده های بزرگ محسوب می شود و خوب است بدانید که گوشت مرغ سبز ازین شرکت بعمل آمده.
گوشت مرغ سبز نیز نوعی گوشت بدون آنتی بیوتیک است که توسط زربال به بازار روانه می شود و بعنوان گوشت ارگانیک در معرض فروش قرار می گیرد و خوب است بدانید که این دو نوع گوشت با هم تفاوت دارند یعنی گوشت بدون آنتی بیوتیک با گوشت ارگانیک متفاوت است و تفاوتشان در این است که گوشت ارگانیک هم بدون آنتی بیوتیک است و هم بصورت ارگانیک بعمل آمده یعنی مرغ ها از دان ارگانیک استفاده کرده اند ولی گوشت بدون آنتی بیوتیک صرفاً فاقد آنتی بیوتیک است و مرغ ها از دان های آماده استفاده می کنند که این دان ها ممکن است از گیاهانی تهیه شده باشند که غیرارگانیک بوده اند.
با این وضعیت دریافتیم دان مرغی که از گیاهان ارگانیک بعمل آید موجب ارگانی کشدن گوشت مرغ می شود و برعکس.
بطور کلی شرکت زربال در امر تولید گوشت مرغ سالم مشغول به فعالیت است و هر دو نوع گوشت ارگانیک و بدون آنتی بیوتیک بعنوان سالم ترین گوشت مرغ موجود در بازار ایران شناخته می شوند.
این شرکت بزرگ و مطرح امروزه دارای شعبه ها و مراکز پخش گوشت متعددی است که مرکز اصلی این شرکت در شمال کشور واقع شده و در این بخش تمامی مراحل تولید گوشت مرغ وجود دارند یعنی از بخش پرورش جوجه های گوشتی گرفته تا کشتارگاه و بخش برش و انجماد یا بسته بندی همه و همه توسط زربال صورت می گیرد.
زربال از صادرکنندگان مطرح گوشت مرغ به خارج از کشور هم به حساب می آید که تامین کننده بخشی از نیازهای خارجی محسوب می شود و از جوجه یکروزه گوشتی گرفته تا گوشت مرغ و پر مرغ را صادر می نماید و در اختیار مشتریان خارجی قرار می دهد.
زربال در مجموعه فارم های گوشتی و تخمگذاری که دارد بطور کلی در سال بیش از چهارده میلیون جوجه تولید می نماید که این رقمی بسیار بالاست که محصول نهایی اش بیست هزار تن گوشت مرغ بوده و پرهای خشک شده نیز به وزن سیصد تن در سال می رسند.
خوب است بدانید که این مرکز تولیدی گوشت دارای آزمایشگاه های آنالیز دان هم می باشد و با میکروب شناسی به کنترل کردن کیفیت دان های ارائه شده می پردازد و این بعنی بخش تولید دان نیز در این مرکز وجود دارد و بطور کل تمام مراحل تولید گوشت را بصورت خودکفا انجام می دهد.

مرغ بدون آنتی بیوتیک

منبع: خوراک دام و طیور ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.