قیمت انواع گوشت مرغ در مشهد

در مشهد انواع مختلفی از بهترین فرآورده های گوشتی و گوشت مرغ عرضه می گردند که این محصولات از مرغ های پرورشی به دو شکل صنعتی و طبیعی ارگانیک فرآوری شده اند و با قیمت های مناسب عرضه می گردند.
گوشت مرغ امروزه از نظر فروش بالا در بازار مشهد حرف اول را می زند و به خاطر تقاضای بالا میزان عرضه و تولیدش بسیار افزایش یافته است به همین خاطر این گوشت بیش از هر گوشت دیگری در بازار فروش گوشت به چشم می خورد و اغلب با قیمت های مناسب ارائه می گردد بدین شکل که با مبلغ 15 هزار تومان می توانید مرغی با وزن بالا خریداری کنید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تولید گوشت مرغ

انواع مختلفی از مرغ ها در این راستا پرورش می یابند که رایج ترین و بیشترین جمعیت مربوط می شود به مرغ های سفید رنگ موسوم به ماشینی یا صنعتی. مرغ های ماشینی و صنعتی همانطور که از اسمشان پیداست بصورت صنعتی تولید می گردند و با استفاده از بهترین شرایط پرورشی رشد و نمو می یابند بنابراین گوشت شان با سرعت بالا تولید شده و بصورت انبوه به بازار روانه می گردند حتی درصد بالایی ازین تولیدات به کشورهایی همچون پاکستان، عراق، ترکیه یا دیگر کشورهای همسایه صاردات می شود.
گوشت مرغ موجود در بازار های مشهد نیز اغلب ازین نوع هستند ولی برخی از شرکت ها هم اخیراً اقدام به عرضه گوشت سبز مرغ کرده اند که نوعی گوشت ارگانیک است و از آنتی بیوتیک در پرورش مرغ ها مصرف نشده و حتی دان مصرفی شان کاملا ارگانیک بوده است.
منبع: خوراک دام و طیور ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.