قیمت روز گوشت مرغ ارگانیک بدون آنتی بیوتیک

گوشت مرغ ارگانیک و بدون آنتی بیوتیک محصولی است که این روزها بیشتر خانواده ها به دنبالش هستند و اغلب توسطمراکز عرضه کننده فرآورده های پروتئینه با قیمت روز ارائه می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

گوشت مرغ و گوشت بوقلمون طبیعی یکی از مفید ترین و ضروری ترین محصولات غذایی برای ما انسان هاست که مصرفش ضامن سلامتی بوده و عدم مصرف آن کمبودهای جدی برای مان بهمراه دارد اما این روزها با ورود مرغ های پرورشی به صنعت بحث ارگانیک بودن گوشت بیش از هر چیزی مورد توجه خانواده ها قرار گرفته است.

گوشت هایی که بصورت صنعتی بعمل آمده اند آسیب پذیر نیستند اما بخاطر استفاده آنتی بیوتیک ها غیرارگانیک محسوب می شوند و عموماً گوشت مرغ ارگانیک را به این محصولات ترجیح می دهند ازین رو برخی مراکز هنوز با شیوه های سنتی به تولید این محصولات پروتئینه مشغولند و بهترین گوشت بدون آنتی بیوتیک مرغ را تولید می نمایند.

گوشت های تولید شده نیز معمولاً بصورت بسته بندی شده بفروش می رسند و اغلب با نام سبز و با قیمت روز در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند.

فواید گوشت مرغ بدون آنتی بیوتیک

گوشت مرغ بدون آنتی بیوتیک محصولی است که به صورت طبیعی بعمل آمده اما عدم وجود آنتی بیوتیک بمعنای ارگانیک بودنش نیست به بیانی واضح تر گوشت مرغ ممکن است بدون آنتی بیوتیک تولید شده باشد ولی بخاطر مصرف مرغ ها از دان غیر ارگانیک، گوشت نیز غیر ارگانیک خواهد بود.

گوشت های بدون آنتی بیوتیک مزیت های زیادی نسبت به گوشت های آنتی بیوتیک دار دارند بعنوان مثال گوشتی که دارای آنتی بیوتیک است روی مصرف کنندگان اثرات جانبی می گذارد و باعث می شود بدن فرد مصرف کننده نسبت به آنتی بیوتیک مقاوم شود.

زمانیکه بدن به این داروها مقاوم باشد یعنی در زمان بیماری نمی تواند تحت تاثیر دارو خوب شود و درمان به تعویق می افتد اما اگر گوشت فاقد آنتی بیوتیک باشد چنین اثرات سو نخواهد گذاشت و مصرف کنندگان ازین نظر در امان خواهند بود البته تا کنون برای گوشت مرغ و گوشت بوقلمون تازه آنتی بیوتیک دار مضراتی عنوان نشده ولی بهتر است گوشت فاقد آنتی بیوتیک استفاده کرد.

به گفته برخی از افراد گوشت های آنتی بیوتیک دار مرغ دارای طعم واقعی نیستند و اگرچه این امر ثابت نشده اما از نظر تجربی تا حدودی درست است و اگر دقت کنید می فهمید که گوشت مرغ فاقد آنتی بیوتیک به گفته عموم طعم واقعی دارند ولی گوشت مرغ صنعتی طعم مرغ های قدیم را ندارد.

بطور کلی گوشت مرغ بدون آنتی بیوتیک از نظر کیفی و خواص یا ارزش تغذیه ای بهترین گوشت است و امروزه در این راستا فارم های بزرگی فعالیت دارند که مرغ ها را بصورت سنتی پرورش داده اند و گوشتی فاقد آنتی بیوتیک تولید می نمایند که در عین حال ارگانیک می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.